Sunt speaker la BookLand Evolution




În anii 2011-2013 BookLand a vizitat 40 oraşe cu târgul de carte, fiind o iniţiativă activa 700 zile. Se pare că este destul de greu să schimbăm mentalitatea adulţilor cu privire la beneficiile lecturii. Pentru tineri, însă, nu este deloc târziu să îşi dorească mai mult, să fie activi, să citească şi să se dezvolte pe această cale! 


Din 2014, Caravana naţională s-a transformat într-o serie de conferinţe inspiraţionale (fără taxă de participare!) adresate liceenilor: Conferinţele practice pentru tineri BookLand Evolution. La prima ediţie (2014) caravana a reunit aproape 400 speakeri şi 20,000 liceeni.

La ediţia nr 2 din acest an, sesiunea primavară-vară (12 oraşe) caravana s-a bucurat de aceeaşi deschidere, mai ales prin faptul că au fost extinse Conferinţele şi către studenţi, lucru pe care eu l-am aşteptat în primăvară.

Am mai scris despre caravana aici, cum s-a desfăşurat una dintre conferinţe unde domnul profesor universitar doctor Sorin Liviu Damean, care îmi este şi profesor la facultate, a fost unul dintre speakerii prezenţi.

Colegul meu, blogger, Daniel Botea este de vină pentru invitaţia care mi s-a lansat, aceea de a fi speaker în sesiunea toamnă-iarnă a caravanei BookLand, motivând alegerea astfel " Te-am recomandat ca devoratoare de cărţi şi viitoare scriitoare", motiv pentru care îi mulţumesc, pe această cale!

Scopul BookLand Evolution este să-i ajute pe tineri să îşi descopere talentele, să acumuleze experienţe, să cunoască profesionişti şi să înveţe lucruri noi pentru a-şi putea modela viitorul. BookLand Evolution Craiova are loc în perioada 12 - 16 Octombrie, la Universitatea din Craiova, de Luni până Vineri între orele 15:00 - 17:00.

În curând apare şi lista completă a speakerilor, dar până atunci cu cine mă văd Miercuri, 14 Octombrie, de la ora 16:00, când voi fi speaker?

Etichete: