Pareri si impresii - Webstock 2014


      Dragi prieteni, după cum povesteam, în urmă cu aproximativ o lună, am fost acceptată ca şi blogger acreditat la Webstock 2014, ediţia VII. Ediţia din acest an, s-a desfăşurat tot la JW Marriott - Grand Hotel din Bucureşti, în dată de 26 septembrie. Adică ieri.

              A VII-a ediţie pentru cea mai mare cea mai importantă conferinţa dedicată social media din România, organizată de Evensys în parteneriat cu Vodafone a devenit şi prima ediţie la care am participat şi eu. Hip, hip Ura! Sunt, încă, foarte încântată pentru că am avut ocazia, oportunitatea şi norocul de a fi unul dintre bloggerii invitaţi, acceptaţi la Webstock.


              Ce mi-a plăcut cel mai tare, a fost profesionalismul organizatorilor, dorinţa lor de a construi punţi între oameni şi prietenii trainice între persoane cu aceleaşi pasiuni şi interese. Mi-a plăcut bună dispoziţie, veselia, relaxarea şi starea pe continua prietenie într toţi oamenii, care plutea în aer. A, da. Mi-a plăcut la nebunie cabină pentru poze. De mult visez să fac poze în asemenea aparatură drăguţă!

  Am cunoscut noi bloggeri şi în offline, i-am revăzut pe cei deja cunoscuţi şi i-am descoperit pe alţii, despre care nu ştiam şi a căror personalitate am ajuns să o apreciez. 


         Fără nici cea mai mică supărare, din partea niciunui blogger ce va citi acest articol, cel mai mult m-am bucurat de faptul că l-am cunoscut în sfârşit pe Emil Călinescu. Ştiam deja, faptul că este Minunat din conversaţiile avute pe internet. Offline, însă, mi-a depăşit toate aşteptările. Este un om atât de relaxat, amuzant, nebun de frumos, interior şi exterior, etc (Nu-l mai laud aici, îmi voi spune părerea despre el într-un post promis pe blogul lui.)

       De asemenea, o imensă bucurie am avut să o cunosc pe Deby.ro, draga de ea, o bombonică dulce care te unge pe suflet cu optimismul, zâmbetul cald şi molipsitor, cu drăgălăşenia ei care nu te face, decât, să o iubeşti. Mă bucur de faptul că am avut ocazia să vorbim şi înainte şi după Webstock la after party.


                        De asemenea, am avut ocazia să îl cunosc şi pe Andrei Ciobanu şi să fac o poză, ce-i drept cam neclară (Vina Marinei), dar de memorat şi rememorat întâmplarea întâlnirii. Îl urmăresc de ceva timp pe Andrei, îi citesc povestea şi îi aştept cartea.
                         Am avut şi oportunitatea de a-l întâlni pe Mihai Ţăranu (AKA Zmenta) şi să obţin o amintire frumoasă şi amuzantă, odată cu reîntâlnirea. Am făcut firească poză, nu înainte de a fi întrebata, după o discuţie cu Andrei, amintit mai sus, dacă sunt Ramona lui. Un răspuns la unison de "NU", a adus o grămadă de zâmbete. Desigur, mi-am luat şi ceva înjurături şi urlete din partea surorii mele mai mici, din cauza întâlnirii cu Zmenta, pentru că şi ea îl urmăreşte (Mare fân, mare fan).
                          Vă las cu ceva poze (doar o parte din ele, unele luate de pe Facebook, altele făcute de mine şi unele de la Daniel - cu mai multe curând) destul de grăitoare şi cu firescul "TO BE CONTINUE", care să lase promisiunea unui nou articol despre #Webstock.ro!
                        




























Etichete: ,