Business pe bicicleta la Craiova - Biciclind in ploaie

                                   Dragi prieteni, va povesteam in urma cu cateva zile, despre faptul ca voi participa la o defilare in tinuta business, pe bicicleta. Nu mai mersesem pe bicicleta de ceva timp, asadar am fost nevoita sa ma reacomodez cu senzatia placuta a unei plimbari linistite pe bicicleta. Defilarea a avut loc joi 22 mai 2014 cu incepere la ora 17:45
                       Partea destul de urata la inceput, a fost ploaia care parea ca nu vrea sa ne dea pace si se pusese straja intre noi si defilare. Din fericire, am demonstrat ca suntem mai buni si mai tenace decat ploaia, asadar am biciclit in ploaia calda si racoritoare de sfarsit de primavara. 

                        

                            Am biciclit cu drag si spor, prin ploaie, cu chef de glume, buna dispoziti si cu zambetele calde pe buze. JCI Business pe bicicleta, a fost de departe un succes absolut si niciodata nu voi uita aceasta minunata zi in care mi-am redescoperit una dintre bucuriile copilariei, mersul pe biciclete.
                            Am fost clazxonati de soferii de autobuze care ne felicitau din mers pentru initiativa, apreciati de soferii care au avut totusi ceva de asteptat pentru ca noi sa putem inainta, am fost confundati cu ceva simpatizanti ai vre-unui partid politic, lucru pe seama caruia s-au facut si mai multe glume si s-a ras mult. 
                             

                            Ca prin minune, sau fara vre-un inteles ascuns a lucrurilor, ploaia s-a oprit abia dupa ce am predat bicicletele, asadar am mai avut timp de felicitarile de final, salutari, promisiuni de a repeta experienta, noi prietenii, noi cunostinte, vechi cunostinte si glume pe seama celor care s-au speriat de ploaie si nu au fost prezenti, pentru ca trebuia sa le facem in ciuda.


                             Inainte de predarea bicicletelor, ne-am intalnit cu totii la Castelul Fermecat, local de care imi era foarte dor si care, de asemenea, a contribuit la rememorarea clipelor din copilarie. 




                            Fiecare a savurat, dupa caz, un ceai cald, o bere, o ciocolata calda, un suc, etc in timp ce Violeta HaitaSenior Manager Forever Living Products, a facut o paralela intre mersul pe bicicleta si drumul spre succes, observand ca daca te opresi din pedalat atunci cand urci, va fi mai greu sa continui cu aceeasi viteza si Liviu IonescuSenior Trainer IRO, ne-ar fi spus mai multe, dar ploaia a modificat drastic programul si am continuat discutiile la predarea bicicletelor. Am retinut totusi o idee importanta: sa invatam cum sa invatam.

                              

                                   Eu m-am bucurat de timpul petrecut cu dragii prieteni de care imi era dor, cu tatal meu care in curand se va intoarce in Italia si cu care imi doream sa mai impart pasiuni comune!


                                Am lasat la final multumirile pentru JCI Craiova si SC DID FIRE SRL, care ne-au dat ocazia sa ne reamintim sa biciclim. 
                                 Nu in ultimul rand, vreau sa va amintesc ca si 
Daniel Botea, blogger craiovean, de asemenea, a scris un blog absolut incantator cu pareri si impresii in legatura cu evenimentul usiness pe bicicleta.
                                  La final, am zambit frumos la poza, realizata tot de Daniel Botea, fotograf si blogger de serviciu si ne-am promis sa ne reintalnim curand!








Etichete: