UPDATE: I AM THE ROCKER + Concurs pentru cititori

UPDATE: Gata concursul!:D În primul rând, vă mulţumesc tuturor pentru înscrieri şi îmi pare rău pentru că nu am putut să vă dau tuturor  câte o invitaţie pentru că am primit multe comentarii pline de entuziasm şi bucurie. Au fost 30 de posibili câştigători iar dintre aceştia, câştigătorii sunt numerele 4, 30 şi 12. În nume, înseamnă: Starcz Raul, furelise şi Andreea Dan. Am nevoie de numele voastre complete în cazul în care nu apuc să vă trimit eu un mail, până mâine.

Nu am adresă unuia dintre câştigători, aşadar am ales şi 3 rezerve, în cazul în care în 24 de ore, adică până pe data de 2 iulie la ora 14:00 nu am confirmările din partea câştigătorilor. Rezervele sunt numerele: 11, 26 şi 21. În nume, însemnând: Ana Maria Bucur, Laura şi warheart. 










Dragi prieteni, aşa cum v-am povestit n repetate rânduri, sunt o melomana declarată. Iubesc muzica bună şi am avut ocazia să merg la Cluj International Jazz Festivalla concertul extraordinar al maestrului Nicu Alifantis de la Teatrul Naţional Craiova sau la concertul celor de la Vunk.



Şi pentru că iubesc muzica bună, m-am hotărât să bifez şi un festival de rock în palmaresul meu. Aşadar, cu sprijinul Andrei Vasile, cea datorită căreia am putut participa la Comic Con anul acesta, am ocazia sa merg la incredibilul festival de muzica rock "I AM THE ROCKER" care va avea loc in perioada 4-5 iulie la Romexpo.


Ce m-a încântat şi mai mult, a fost faptul că spunându-i Andrei ca de curând mi-am deschis un blog pe care fac recenzii de cărţi, ea m-a anunţat că se gândesc la amenajarea unei zone dedicate lecturii. Nu ştiu voi, dar eu învăţ cel mai bine cu muzica în fundal şi povestea unei cărţi capăta o altfel de nuanţă dacă am muzica potrivită pe fundal. De asemenea, ca şi mine şi alţi bloggeri pot primi o acreditare. Organizatorii s-au gândit că de data acesta să facă un fel de bloggers corner, adică un spațiu dedicat bloggerilor, cu internet de super viteză și cu tot ce presupune o acreditare la un astfel de eveniment.  
Ce veţi descoperi la festivalul "I AM THE ROCKER"?




Biletele sunt disponibile exclusiv în regim de abonament la prețul de 220 de lei, iar în zilele evenimentului – 250 de lei. 

Biletele pot fi achiziționate din rețeaua Eventim: magazinele Germanos, Orange, Vodafone, Domo, librăriile Humanitas și Cărturești și online, pe www.eventim.ro 



Phoenix Entertainment este unul dintre cei mai activi promoteri din România, având în palmares sute de mii de spectatori primiți la zecile de concerte organizate: Slash, Metal All Stars, In Flames, Tarja Turunen, Dream Theater, Jack White, Hugh Laurie și mulți alții.



Mai mult, pentru că sunt blogger acreditat şi pentru că vreau să împărtăşesc cu voi bucuria de a participa la unul dintre cele mai aşteptate festivaluri ale verii, ofer 3 invitații duble cititorilor blogului. Ca să te numeri printre potenţialii câştigători ai invitaţiilor, este suficient să dai like paginii de Facebook a organizatorilor Phoenix Entertainment şi să îmi laşi un comentariu la acesta postare cu motivul pentru care ţi-ai dori să participi la un asemenea eveniment şi adresa de mail pentru a te contacta in caz ca ai caştigat.

Opţional, poţi distribui acest articol pentru a împărtăşii cu ceilalţi vestea desfăşurării festivalului "I AM THE ROCKER".

Concursul se da desfasura incepand de azi si pana pe data de 30 iunie la ora 23:59. Castigatorii invitatiilor vor fi desemnati cu ajutorul Random.org si vor fi afisati pe data de 1 iulie.

Mult succes tuturor si sper sa ne vedem la Bucuresti in perioada 4-5 iulie!

Etichete: