My second job

  După participarea la SM4S de la Craiova, am început să învăţ şi mai multe despre blogging şi ceea ce presupune acesta. Ştiu că bloggerii mari câştigă din blogging şi ştiu şi bloggeri care trăiesc doar din blogging. Fiind studentă la zi, prezenţa la cursuri este obligatorie şi se ţine cont de absolut orice intervenţie a studenţilor în cadrul seminariilor, care ajută enorm la nota finală. Cu alte cuvinte, nu îmi permit să lipsesc de la facultate să fac activităţi extra-şcolare decât foarte rar sau în weekend-uri şi vacanţe. Ceea ce mă limitează enorm şi nu îmi dă şansa să evoluez aşa cum mi-aş dori.
  Aşadar, am aflat că pot folosi blogul că pe un second job. Profesorii ştiu, cel puţin majoritatea, că am blog şi câţiva mă mai păsuiesc sau înţeleg când am vreo activitate care nu îmi permite să ajung la cursuri atât de des pe care mi-aş dori eu să ajung. Aşa am învăţat faptul că studiul personal este mai important, util şi la îndemână decât multe cursuri sau worksopuri de pregătire în social media care oricum sunt puţine şi majoritatea se desfăşoară în capitală.
  Am învăţat, de asemenea, să ofer cititorilor exact acele subiecte de interes care ştiu că îi captivează. Nu sunt superioară audienţei şi oricând pot pierde cititori şi oameni de la care am ce învăţa, dacă nu îmi creez un brand propriu demn de urmărit. De asemenea, în blogging se avansează. În blogging se trece de la platformele gratuite la domeniile care înseamnă profesionalism, investiţie în tine, în munca ta şi în conţinutul care va deveni de o calitate superioară pentru cei care te citesc.
  Timpul de reacţie şi susţinerea punctului de vedere foarte bine informat şi pus la punct, sunt extrem de importante în social media. Nimeni nu vine la tine dacă nu te zbaţi să faci ceva, dacă nu te dovedeşti demn de a lucra cu brandurile. Promovarea pasiunilor tale, poate de asemenea să-ţi deschidă noi uşi. Cine zice că nu poţi îmbina munca cu distracţia? Să faci ceea ce îţi place şi să fii şi plătit pentru asta? Cine nu şi-ar dori? Câţi oameni fac ceea ce nu le aduce împlinirea spirituală? Câţi oameni şi-au abandonat visurile pentru că societatea le spunea că nu ajung nicăieri visând? Eşti un influencer pentru tine şi generaţiile care vin. Îi poţi învăţa de bine sau de rău. Eşti, desigur, răspunzător pentru ceea ce promovezi în social media. 
  Totul se învaţă în viaţă. Nimeni nu se naşte învăţat, dar eşti răspunzător dacă nu asimilezi rapid tot ceea ce poţi de la viaţă. Pasiunea este motorul care, alături de muncă, te ajută sa ajungi pe culmile succesului. Dar trebuie să ceri ajutor atunci când nu te descurci şi dacă vrei să rezişti în acest domeniu, trebuie să înveţi să promovezi calitatea.



 Acest proces despre care vei afla, se numeşte marketing online afiliat şi este cea mai întâlnită metodă de promovare şi monetizare online, avantajoasă atât pentru companii cât şi pentru bloggeri sau persoanele care vor să monetizeze părerea lor. Promovarea. Pentru că toţi facem promovare, reclamă. Ţi-ai luat o bluză, faci o reclamă purtând-o. Prietenilor le place, te întreabă de unde ai cumpărat-o, cu cât. Faci o reclamă gratuită magazinului respectiv. Mergi pe stradă şi te vinzi. "Cumpăraţi-mă!" strigă imaginea ta. De ce să nu faci şi bani din promovarea pe care o faci?
  Dar să trecem la partea şi mai interesantă, acum că ţi-am dat imboldul necesar să vrei să faci ceva mai bun. Poţi face bani din blogging sau prin reţelele sociale. De exemplu, de Black Friday-ul românesc, cunosc bloggeri care au făcut mii de lei din afiliere. Afilierea este o metodă profitabilă de a-ţi monetiza cu succes blogul, părerea. Un magazin cu o calitate fantastică şi preţuri accesibile, ar fi QuickMobile. Aşadar, poţi intra pe  QuickMobile în Profitshare şi să vezi ultimele oferte de afiliere care îţi sunt puse la dispoziţie. Tu alegi gamde produse cea mai accesibilă ţie şi cel mai des consultată de cititorii tăi şi poţi trece la treabă, promovând link-urile de afiliere şi începând să faci bani.


  În prima fază, poţi posta un banner pe site-ul tău aşa cum am şi eu în partea dreaptă la intrarea pe blog. Tu vezi o ofertă interesantă acolo, reduceri sau cadouri. Eşti interesat. Intri pe site, faci cumpărături şi eşti încântat că ai economisit bani. Eu primesc un procentaj din cumpărăturile pe care tu le-ai făcut acolo. Bani câştigaţi cinstit.
  O altă metodă ar fi link-urile de afiliere pe care le poţi pune în articole sau pe reţelele sociale. Aici, de exemplu, găseşti telefoane performante pentru toate gusturile şi buzunarele. Mărci de renume şi mărci noi care promit performante superioare. Sau vrei o tabletă performanţă? Nimic mai simplu, aici găseşti toate modelele disponibile cu preţuri fantastic de mici.
  De ce am ales, totuşi, QuickMobile? Pentru că am o baterie externă foarte bună de la ei, care îmi ţine telefonul viu oricând am nevoie. De asemenea, am şi un iPad mini de la ei de care sunt absolut îndrăgostită pentru că îl pot duce cu mine peste tot şi a fost la un preţ extrem de decent.
  Trebuie să mai ştii ceva, totuşi. Gama QuickMobile include peste 6000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaționale premium. Mai mult, QuickMobile oferă comisioane ce depășesc media oferită de advertiserii IT&C din rețelele de marketing afiliat, respectiv 3% pentru Telefoane și Tablete, 10% pentru produsele din categoria Gadgets, 20% pentru articolele din categoria Accesorii, 20% pentru produsele din categoria Branduri de lux.



   Ştiu că de obicei scriu articole lungi şi cuprinzătoare, dar îmi place să vă informez corect şi concret şi dacă acest lucru vă ajută în viaţa de zi cu zi, eu mi-am câştigat o zi în plus de fericire cu fiecare zi de fericire a voastră. Vă mulţumesc, aşadar, pentru răbdare şi încrederea pe care mi-o arătaţi şi sper, din suflet, că tot ceea ce aţi citit aici să vă ajute pe viitor. Eu ştiu că am un second job care îmi place şi din care pot câştiga şi bănuţii de buzunar atât de necesari unui student. Nu de alta, dar telefonul meu nu mai este de mult în tendinţe şi unul nou care să îmi permită să fiu alături de voi şi mai des, m-ar ajuta enorm. Deci strâng bănuţi în acest mod. Voi sunteţi gata să-mi urmaţi exemplul?
      
     

  

Etichete: