3 ani de Craiova Blog Meet - La Mulţi Ani!

    Undeva în luna aprilie a anului 2014 aveam să fac cunoştinţă, la Casa Studenţilor, cu blogosfera craioveana (cel puţin cu o parte dintre bloggerii craioveni). De atunci, nu am lipsit decât de la două sau trei blog meeturi pentru că eram plecată din localitate. În scurt timp, bloggerii mi-au devenit cei mai buni prieteni, confidenţi, parteneri de dans şi gura proaspătă de aer şi bună-dispoziţie de care oricine are nevoie.
  Pe data de 7 februarie, adică ieri, am sărbătorit trei ani de blog meet craiovean. Au fost trei ani în care am devenit cea mai strânsă, frumoasă şi activă blogosferă din România, reuşind să motivăm, sau să molipsim, tot mapamondul cu întâlnirile noastre.
   Am început petrecerea la Club Q, locul de întâlnire lunar al bloggerilor. Am cunoscut bloggeri noi, m-am bucurat să-i reîntâlnesc pe cei cunoscuţi şi am râs copios cu Geordan, a.k.a. Capra mea, venită tocmai din Germania pentru marea sărbătoare. Am făcut poze, am râs, am glumit şi am mâncat cel mai bun tort pe care l-am gustat vreodată. Meritul pentru acesta îi aparţine mamei lui Geordan care s-a ocupat cu pregătirile. Mulţumim, doamna mama lui Geordan pentru tort!


   După împărţirea de impresii, păreri, glume şi povestiri, ne-am mutat la Facebar unde Dinu a fost, că de obicei, o gazdă exemplară. Am dansat, am râs în continuare, am întâlnit vechi prieteni care se bucurau de sâmbăta liberă din sesiune şi am făcut, ca de obicei, o mulţime de poze. Am dansat pe orice gen muzical, de la hip-hop, house, muzica veche (L.A. Andre şi N.D.), până la clasicele hore sau sârbe, El meneaito, muzica latino sau vals (partenerii pentru vals fiind, pe rând, Daniel Botea, Dan Pavel şi Răzvan Damian Irimescu şi Mircea care m-a învârtit până am ameţit, rima neintenţionată. M-am bucurat, de asemenea să o cunosc pe Andreea, un om minunat cu o poftă de viaţă fantastică şi cu un zâmbet molipsitor.



            Cu toate că încă sunt în sesiune, aceasta a fost o binemeritată ieşire cu nasul din cursuri şi examene, pentru a mă destinde şi relaxa şi eu. De asemenea, am primit, din nou, cel mai chinuitor şi totuşi extrem de bine făcut masaj de la domnul Dan Pavel (capra mea) care mi-a îndreptat spatele.  Aşadar, în ordine aleatorie şi cu scuzele de rigoare pentru omisiuni, promiţând să updatez lista pe măsură reclamaţiilor, prezint lista celor prezenţi la marea petrecere a blogosferei craiovene, în cele ce urmează: 





Etichete: