Susţin Tiberiu Albu la Vocea României şi odată cu el, rock-ul românesc!

                  

        Se spune că din familie se învaţă cela mai frumoase deprinderi. Dacă iei în considerare faptul că eu îmi văd prietenii ca pe o a doua familie, înseamnă că afirmaţia de mai sus este corectă. În familia mea nu se ascultă rock. De fapt, niciodată nu s-a ascultat dar eu am crescut cu acest gen muzical datorita prietenilor. Dar cum să nu asculţi muzica libertăţii. Pentru că rock-ul este muzica libertăţii, a tinereţii mereu vii. Cum să uiţi de Guns’N Roses Metallica, Scorpions sau Alternosfera. Da, nu mă pot abţine să nu adaug şi o formaţie de romani. Cei mai buni prieteni ai mei ascultă muzica rock şi se pare că şi majoritatea bloggerilor ne împărtăşesc gusturile pentru că, la Strajă unde ne-am adunat mulţi bloggeri, s-a ascultat din plin muzica bună.
        Da, iubesc rock-ul, mai ales rock-ul slow care mă ajută să scriu nopţile şi cel hard la unele petreceri. Pe Tiberiu Albu l-am auzit pentru prima dată la Vocea României. Arată bine, era din Timişoara şi părea promiţător. Când toate cele patru scaune s-au întors către tânărul ce promitea multe, mă rugam să îl aleagă pe Tudor Chirilă. Da, ştiam că îl va alege, dar voiam să fiu sigură. Clasică I love Rock n' Roll, i-a adus tânărului de 22 de ani notorietatea, fiind singurul rocker ajuns în finală. 
     Mă bucur să văd tineri promiţători. Să văd copii ca mine ajungând pe treptele succesului şi sper, ca într-o zi, să îi pot urma şi eu în domeniul literaturii. Apoi l-am reauzit pe Tibi cântând piese ale celor de la AC/DC şi Aerosmith şi am ştiut că el este acea Voce a României care va uimi şi va veni mereu cu ceva fantastic. P.S. Mi-a plăcut mai mult piese Dream on a celor de la Aerosmith interpretată de Tibi.
      În seara aceasta, Tiberiu Albu a fost însoţit pe scenă de soprană Irina Baiant şi au interpretat una dintre cele mai frumoase melodii de musical "The Phantom of the Opera". Am rămas muta de uimire şi încă sunt în şocul existenţial al frumuseţii şi curatetii unei interpretări artistice. Este singurul pentru care mă mai uit, încă, la TV. Bine şi faptul că Tudor Chirilă, pe care îl admir, este parte din juriu.


     Tibi promite multe. Este un tânăr energic, iubitor de frumos şi foarte talentat. Pe Tiberiu Albu, îl puteţi vota în dată de 19 decembrie,ora 20:30 printr-un SMS la numărul 1276 ! Votaţi Tiberiu Albu şi viitorul tineretului din România. 


        Mult succes, Tiberiu! Îţi ţin pumnii şi îţi doresc mult succes!

Update : 



Sincere felicitari, Tiberiu Albu! Suntem mandri de tine si abia asteptam sa te vedem in concert! <3

Etichete: