De data aceasta, mă înscriu şi eu în marea familie a SuperBloggeri-lor !

         O melodie populară suna ceva de genul, "Mă bate vântul mă bate/ Şi din faţă şi din spate". De data aceasta, e ceva mai altfel piesa. Mă împing prietenii bloggeri din spate, să mă bag la aparate. Sau nu era aşa? În fine, ca să scăpăm de dodii, m-a bătut gândul şi vântul şi bloggerii prieteni pe umăr, să mă înscriu şi eu la SuperBlog, ca să văd ce iasă. Ce-i drept, am fost cam invidioasă ediţiile trecute şi de când am şi eu blog, să văd cum tot bloggerul talentat, câştigător sau nu, se distrează şi eu stau acasă şi mă întreb, "Ce ar fi fost dacă?". Aşadar, îmi iau inima în dinţi, mă ambiţionez şi mă întăresc cu tot curajul din lume, să mă înscriu şi eu în familia SuperBloggerilor care participă la SuperBlog-ul tomnatic. Adică, din toamnă aceasta. Acum când au început înscrierile. Odată cu luna a 9-a, v-aţi prins? Adică în septembrie...of...nu mai aveţi simţul umorului, sau eu sunt prea distrată. Aşadar, să răsună tobele, suspans, suspans şi... :

           Începe cea de-a noua ediție SuperBlog! Înscrierile au început pe 1 septembrie și se încheie pe 30 septembrie. Competiția SuperBlog 2014 se va desfășura în perioada 1 octombrie – 30 noiembrie a.c. Detalii suplimentare, regulamentul de participare și formularul de înscriere sunt disponibile pe site-ulwww.super-blog.eu
                Lansat în toamna anului 2008, SuperBlog numără deja 8 ediții încheiate, peste 1300 de participanți și mai bine de 18.000 de articole scrise. Având ca obiectiv descoperirea și susținerea talentelor din blogosferă, competiția se adresează tuturor celor care dețin bloguri în limba română, indiferent de vechimea, traficul sau tematica acestora. Singura cerință este creativitatea, pe care participanții sunt invitați să o demonstreze în probe opționale pe teme dintre cele mai diverse, de la domeniul auto sau IT până la cărți, produse alimentare, cosmetice, servicii turistice, produse de curățenie, birotică etc.
                 Articolele sunt jurizate chiar de către reprezentanții de marketing / PR ai sponsorilor care propun probele în cadrul competiției, iar valoarea premiilor depășește, în această toamnă, 22.000 lei. Competiția este susținută de companiile Toyota, Farmec, Delaco, MarketOnline.ro, Komunomo, Colop, Total Pro Beauty, MediaDOT.ro, Paper Plus, Editura ALL, CND Turism – Vacante Speciale, Vila Alpin*** Straja.
                    Partenerii media: TVR2, RadioLynx.ro, revistele Connect și PHOTO Magazine, PRwave.ro, Comunicatedepresa.ro, 121.ro – Comunitatea femeilor senzaționale, Mujer.ro, toateBlogurile.ro, Orizonturi Literare, alături de bloggerii parteneri Nebuloasa.info, câștigători și veterani din edițiile anterioare ale competiției: ArenaIT.net, Tehnocultura.ro, Robintel.ro, mnealui.info, SexulSlab.info, tulips-and-sparkles.blogspot.ro, Irina.Bartolomeu.ro, romaniistiuromaneste.wordpress.com, tomaaurora.blogspot.ro.
Organizatorul competiției este SwissPlan.biz

Etichete: