Guest-Post – Sa radem cu Campionatul Mondial

        Va enerveaza campionatul mondial? Sau poate suneti microbisti infocati. De oricare parte a baricadei ati fi, eu propun sa ne radem un pic. Asadar, sa radem cu Campionatul Mondial:
-          Toata lumea spune ca noi am avea mondialul nostru, iar acela ar fi Bercea Mondialu’. Incerc sa-mi dau seama daca Mondialu’ nostru e mai corupt decat Mondialu’ lor.
-         Daca nu stiati, seful fotbalului mondial este un nene, Blatter. Nu e porecla, asa-l cheama.
-         Glumele cu Piti si cu Mondialul ratat sunt multe. Cea cu Piti care-si cumpara televizor este celebra. Mie-mi place, insa alta mi se pare mai sugestiva.




-         Cea mai misto intrebare pe care am primit-o despre Campionatul Mondial: De ce te-ai uitat la ora 4 la meci? Aveai meci si la 1. Ce om normal, intre ora 1 si ora 4, alege ora 4?
-         La Campionatul Mondial tocmai batu Franta pe Elvetia cu 5-2. Pe twitter a aparut imediat: “bineinteles ca singura tara la care francezii se dau cocosi e una neutra…”. Intr-adevar, fu neutra rau Elvetia azi. Si fotbalistic fu la fel: nici ofensiva, nici defensiva; nici dezastru, nici genial; nici in teren, dar nici in afara lui. Cred ca doar Elvetia putea evolua astfel.
-         Spre deosebire de Elvetia, Anglia este matematic eliminata de la mondiale. Si despre ei se glumeste: „Incepand de saptamana viitoare, nationala Angliei va avea un nou capitan. Numele lui este Michael Gregory, el fiind pilotul care-i va duce pe englezi acasa”.
-         Balotelli promisese ca va juca pentru a primi un pupic de la Regina Angliei. S-a vazut cat de mult l-a motivat pupicul unei batrane, fie ea si celebra. Cu siguranta altfel ar fi stat lucrurile daca ar fi avut promis un pupic de la Kate Middleton.
-         Dupa meciul cu Olanda, toata lumea facea glume despre Spania. Ba glume cu barbatul care vrea sa i-o traga nevestei de 5 ori, insa nevasta refuza, zicand ca nu e Spania, ba vesnica gluma cu hi5-ul… Dupa meciul cu Chile ne-am dat seama ca Spania si-a pierdut pana si umorul.
-         Portugalia a fost invinsa fara drept de apel de Germania. Pentru a se califica trebuie sa invinga echipa de fotbal a Statelor Unite ale Americii. Sa invingi pe americani la soccer n-ar trebui sa fie greu. Mai greu ar trebui sa fie sa-i inveti regulile soccer-ului.
-         Dupa turneul final, portarul nationalei chiliene, Bravo, se va duce la Barcelona. Indiferent de rezultat, vom exclama Bravo, Barcelona. Buna alegere.
-         O alegere nu la fel de buna precum alegerea mea: sa scriu un articol despre fotbal pe blogul unei femei nu este chiar recomandat. Sa pun un articol atat de misto pe un alt blog in afara de blogul meu este iarasi contra-indicat. Totusi, am ales mai bine decat a facut-o antrenorul Spaniei. Cu greu poti face alegeri mai proaste decat acesta.
Stiti cine a scris articolul Sa radem cu Campionatul Mondial? Daca nu stiti, intrati aici. Daca tot nu ati aflat, intrati aici. Daca sunteti cu adevarat curiosi, sa stiti ca scriu si aici. Si o fac foarte bine. Iar daca nu stiti ce este Campionatul Mondial, va zic doar atat: este acea competitive fotbalistica in care meciurile sunt stricate, concomitent, de arbitri si de comentatori.  Salutari MICROBISTE tuturor!
Ps: Tot legat de alegeri bune si alegeri proaste, spuneti-mi daca mi-am ales bine vestimentatia. Am hotarat sa fiu solidar cu echipa Spaniei.




Hai, ca acum vazurati si cum arat si vazurati si cum ma imbrac J

Etichete: