Firi şterse, printre oameni grăbiţi

Google Images
          Sunt incomplete, ştearsă! Ăsta-i adevărul. Braţele mele nu mai simt de mult îmbrăţişarea altor perechi de braţe, nu ştiu de ce, nu înţeleg de ce nu vrea nimeni iubirea mea. Nu apar noaptea în visul nimănui, deşi se spune că dacă eşti treaz, înseamnă că eşti trează în visul cuiva. Nu simt iubirea nimănui, deşi eu iubesc pe atâţia cărora nici nu le pasă de mine sau de istorisirile mele. Nu sunt în mintea nimănui dimineaţa, nimeni nu se gândeşte că mi-ar putea înveseli ziua cu un mesaj de “Bună dimineaţa!”. Nicio persoană nu îmi trimite mesaje şi nici nu aşteaptă nerăbdătoare un răspuns din partea mea, creând în timpul aşteptării diverse scenărio ale unui posibil mesaj, sosit ca răspuns. Niciun om nu se gândeşte să-mi împărtăşească bucuriile sau necazurile sale, deşi sunt o persoană ştearsă, menită să asculte. De parcă, lucrurile s-ar înrăutăţi dacă mi-ar povesti mie. Nimeni nu mă consideră specială, cu toată că sunt banală, însă dragostea te face frumos, ca om, ca spirit, ca perspective în ochii persoanei care te iubeşte. Nimeni nu doreşte o poză cu mine, care să-I ţină de veghe în nopţile în care nu mă îmbrăţişează, pentru a putea dormi. Nimeni nu se mai interesează de mine. Şi când te gândeşti că, odată, eram umărul oricărui nefericit, suferind, bucuros, neîmplinit, îndrăgostit, neîmpăcat. Nimănui nu-i mai pasă şi nimeni nu are nevoie de mine. Se feresc toţi de mine de parcă aş fi vreo bolnavă incurabilă, ori o piaza rea, sau o ghinionista notorie.
      Sunt precum un burete sau un geamantan vechi şi prăfuit. Am adunat în mine vise, visuri, gânduri, poveşti, sentimente, realizări, eşecuri, neîmpliniri, lacrimi, zâmbete, nopţi şi zile pline de atât de multe întâmplări. Acum, nimeni nu mă mai caută. Parcă toţi au găsit pe altcineva care le este mai de folos, decât le-aş fi fost eu vreodată. M-au aruncat într-un colţ, cât mai departe de stradă. Ar fi trebuit să mă ucidă mai bine. Nu se gândesc la nefericiţii care se vor lovi, involuntar, de mine pe stradă. Nu se gândesc că voi încurca vieţi ale unor nevinovaţi care au nevoie doar de inimi care să le cunoască povestea, sau măcar să fie dornici să le-o afle, în speranţa că au o soluţie la problemele lor.



Etichete: ,